Ραδιόφωνο Live Επικοινωνία Χρήσιμα τηλέφωνα Φαρμακεία
Follow us
Σχολίασε την φωτογραφία 0 σχόλια
×

Δ. Κασσιώτη: Επανεξέταση της μείωσης ορίου ταχύτητας στο επαρχιακό οδικό δίκτυο της Κω

26/06/2025
176 Εμφανίσεις
0 Σχόλια

Η Περιφερειακή Σύμβουλος Ν. Αιγαίου της παράταξης «Ανοιχτοί Ορίζοντες στο Ν. Αιγαίο» κ. Διονυσία Κασσιώτη, στη Συνεδρίαση Λογοδοσίας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στις 24/6/2025, κατέθεσε σχετικό ερώτημα για την επανεξέταση του ορίου ταχύτητας στο επαρχιακό δίκτυο της Κω. Αναλυτικά, η τοποθέτησή της:

Το ζήτημα της μείωσης του ορίου ταχύτητας σε όλο το επαρχιακό οδικό δίκτυο της Κω απασχολεί, σημαντική μερίδα των επαγγελματιών του νησιού, ιδίως στον τομέα των μεταφορών – τόσο επιβατών όσο και εμπορευμάτων, κυρίως για τον τρόπο που εφαρμόζεται το ενιαίο όριο των 50 χλμ/ώρα, χωρίς διαφοροποίηση μεταξύ κατοικημένων περιοχών και ανοιχτών επαρχιακών οδών. Και επειδή δεν έχει δημοσιοποιηθεί επίσημα η μελέτη βάσει της οποίας ελήφθη η σχετική απόφαση, η Περιφερειακή αρχή ερωτάται αν υπάρχει πρόβλεψη για διαφοροποίηση του ορίου ταχύτητας σε συγκεκριμένα οδικά τμήματα που δεν παρουσιάζουν αυξημένη επικινδυνότητα.

Ως περιφερειακή σύμβουλος και μόνιμη κάτοικος της Κω, βιώνω καθημερινά τις συνέπειες της εφαρμογής του ενιαίου ορίου των 50 χλμ/ώρα σε όλο το επαρχιακό οδικό δίκτυο, που έχει επιβληθεί μετά την απόφαση της Περιφέρειας.

Θα ήθελα να επισημάνω ότι, παρά τη θετική ψήφο που δώσαμε ως παράταξη στη μείωση του ορίου, η πράξη έχει δείξει ότι η συγκεκριμένη ρύθμιση προκαλεί σημαντικά προβλήματα, ειδικά κατά την τουριστική περίοδο όπου η κίνηση αυξάνεται εκθετικά. Δημιουργούνται σοβαρά ζητήματα κυκλοφοριακής συμφόρησης, καθυστερήσεις και αυξημένο κόστος για τους επαγγελματίες του νησιού που στηρίζουν την τοπική οικονομία.

Επιπλέον, σας έχει ήδη κατατεθεί επιστολή διαμαρτυρίας από 13 φορείς της Κω, η οποία υπογραμμίζει την ανάγκη για επανεξέταση και διαφοροποίηση των ορίων ταχύτητας, ανάλογα με τα χαρακτηριστικά κάθε οδικού τμήματος.

Θέλω να τονίσω πως η ασφάλεια στο οδικό δίκτυο είναι αυτονόητη προτεραιότητα για όλους μας. Ωστόσο, θεωρώ ότι η αντιμετώπιση δεν μπορεί να βασίζεται αποκλειστικά στη γενική μείωση της ταχύτητας. Τα αίτια των τροχαίων είναι πολλά και πολύπλοκα, πέρα από το όριο ταχύτητας, και περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τη μέθη, την κακή συντήρηση του οδοστρώματος, την ανεπαρκή σήμανση και την παραβίαση του στοπ. Για το λόγο αυτό, απαιτείται μια πιο ολοκληρωμένη και στοχευμένη προσέγγιση.

Κλείνοντας, καλώ την Περιφερειακή Αρχή να επανεξετάσει την απόφαση με βάση πραγματικά δεδομένα και προτάσεις των φορέων και των πολιτών, ώστε να διασφαλίσουμε τόσο την ασφάλεια, όσο και την ομαλή λειτουργία της καθημερινότητας και της οικονομίας του νησιού μας.

Η ανωνυμία είναι το καλύτερο κρησφύγετο δειλίας και χυδαιότητας!
Σχόλια 0

Πρόσθεσε ένα σχόλιο

× ExpImage

ΕΞΟΔΟΣ